باور من

شما تا حدی در اجتماع موفق خواهید بود که خودتان انتخاب کنید.

باور من

شما تا حدی در اجتماع موفق خواهید بود که خودتان انتخاب کنید.

باور من

انسانی که به خود اعتماد میکند،زیبایی آنرا درخواهد یافت.
درمی یابد که هر قدر بیشتر به خود اعتماد کند،بیشتر می شکفد!
هر قدر بیشتر در حالت « بگذار بگذرد » و آرامش باشد
باثبات تر و آرام تر،
و بیش از پیش ،مهربان ،خونسرد و متین خواهد بود!

آخرین مطالب
  • ۹۶/۰۳/۰۳
    زن

خوشی برای شما خوشی می آورد

جمعه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۶:۰۱ ب.ظ

اعتقادات محدود کننده خود را دور بریزید
اگر تابحال اعتقادی داشتید که شما را محدود کرده است، مجبور نیستید این اعتقاد را تا ابد با خود همراه داشته باشید
در ذهن خود جستجو کنید و ببینید باورها و اعتقادات محدود کننده شما چیست؟
اگر اندیشه یا اعتقادی به درد شما نمی خورد، بگذارید راهش را بگیرد و پی کارش برود
یک باور و اعتقاد محدود کننده و دورریختنی:
هر وقت زیاد خوشحال باشم
هر وقت زیاد به من خوش بگذرد
حتما اتفاقی ناگوار خوشی و خوشحالی من را خراب می کند
این باور را دور بریزید
باور کنید که
هر وقت خوشحالید، خوشحالی های بیشتری را جذب می کنید و اتفاقات عالی پشت سر هم برای شما رخ می دهد.
خوشی برای شما خوشی می آورد
خوشحالی برای شما خوشحالی می آورد

باورهای زیبا داشته باشید

دکتر علیرضا آزمندیان

  • محدثه صمیمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی